مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-14سياسي

تهیه شناسنامه جمعیتی گیلان/ مجمع خیرین نسل ساز راه اندازی شود


مدیر کل امور بانوان گیلان، از تهیه شناسنامه جمعیتی گیلان به تفکیک شهرستان ها خبر داد و بیان کرد: همه شاخص ها، مولفه ها و اولویت های جمعیتی استان را شهرستان به شهرستان احصاء کردیم.

- ایسنا/گیلان مدیر کل امور بانوان گیلان، از تهیه شناسنامه جمعیتی گیلان به تفکیک شهرستان ها خبر داد و بیان کرد: همه شاخص ها، مولفه ها و اولویت های جمعیتی استان را شهرستان به شهرستان احصاء کردیم.

زهرا یعقوب نژاد امروز، 23 آبان ماه در نشست تخصصی مجمع ملی فعالان جمعیت استان گیلان، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کاهش جمعیت طی سه دهه اخیر، اظهار کرد: رشد جمعیت در استان گیلان مطلوب نیست و تداوم این روند کاهشی موجب انقراض قوم گیلک تا 50 سال آینده می شود.

وی با اشاره به ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آبان ماه سال 1400، افزود: همه دستگاه ها پای کار آمدند تا این 73 ماده و 81 تبصره قانونی را اجرایی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را یک ابزار برای اهتمام دستگاه ها دانست و تصربح کرد: نباید به قانون بسنده کنیم، بلکه نیازمند فرهنگ سازی و تغییر نگاه در حوزه فرزندآوری هستیم.

یعقوب نژاد با اشاره به هشدار رهبر انقلاب درباره مسئله جمعیت از یک دهه گذشته، عنوان کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه شناسنامه جمعیتی گیلان/ مجمع خیرین نسل ساز راه اندازی شود

تهیه شناسنامه جمعیتی گیلان/ مجمع خیرین نسل ساز راه اندازی شود